Tema: Re: Q xBox 360 ekspertui bullka ir kitiem ekspertam
Autorius: bat0nas
Data: 2011-06-09 14:01:41
Aš prieš piratavimą ir jau senai žadėjau ta tema nekalbėti, bet... ;)

1. Negalėsi, nes DB update perrašys DVD ROM FW. Jeigu norėsi po update dėti
savo pirktų/turimų originalių žaidimų kopijas, tai po DB update turėsi
perrašyti DVD FW į LT+ 1.1. Net ir įsirašius LT+ 1.1, negalėsi žaisti AP2.5
turinčių žaidimų (6vnt.).
2. Jei po update įsirašysi LT+ 1.1, online žaisti galėsi (ta prasme -
veiks). Populiari nuomonė - tai nebus saugu. Lukterk kol neišeis LT+ 1.9
(jis seniems Liteon'ams jau testuojamas).
3. Kaip ir surašiau viską.

Tai pas Tave variantai:
- Sėdi offline iki kol pasirodys LT+ 1.9 (masturbacija)
arba
- Įsirašai originalų FW, darai DB update ir žaidi savo originalius žaidimus
LIVE (saugus seksas)
arba
- Darai DB update, flash'ini DVDROM atgal į LT+ 1.1 ir žaidi savo turimų
žaidimų kopijas LIVE (nesaugus seksas)

Sėkmės!!!

bullka

"Widzew"  wrote in message news:isq4tm$53m$1@trimpas.omnitel.net...

Truputi buvau isvykes, isijungiu xBox ir neduoda zaisti live. Nori, kad
idiegciau atnaujinima.Itariu Spring 2011.

Mano xBox flasintas todėl kilo klausimai.

1. Ar įdiegus atnaujinimą galėsiu neoriginalius žaidimus iš DVD of line?
2. Jei taip tai ar įdiegus atnaujinimą galėsiu neoriginalius žaidimus iš DVD
on line?
3. Gal dar yra kokių niuansų?

Ačiū visiem kurie atsakys :)