Tema: Re: Q xBox 360 ekspertui bullka ir kitiem ekspertam
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-06-09 17:14:40
pataisymas, ne shiaip kanchiom, o visa amzhinybe gargamelio pilyje lupt
svogunus SAVO AKIU VOKAIS!!

bet shiaip jie geri ir visus myli... ishskyrus prancuzus... ir kitatikius...
ir zhmones, kurie mylisi misionieriaus poza.. ir ryzhus... ir zhmones
laikanchius shunis (tuos gargamelio ishperas!).. ir zhmones nesiskutanchius
pazhaschiu... ir zhmones valganchius svogunus... ir dar shi bei ta.. bet
smurfai yra meile ir jei ne jie mes neturetumem morales ir visus eitumem
zhudyti ir visi pradetumem verst savo sutuoktinius lupt svogunus akiu
vokais.. paaukokit pinigu!