Tema: Re: Dead Space 2
Autorius: zZz
Data: 2011-02-03 11:40:26
Reiks pabandyt, kai crack'as išeis. Aplink giria, draugai agituoja.
Beje, ką pats beldi pastaruoju metu?

"bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message news:iidt1f$846$1@trimpas.omnitel.net...
> Na tai kalbant apie sovietinius palikimus ir kt. tept lept. tai taip.
> Bet realiai visi žaidimai daugiau mažiau vaizduoja modernųjį pasaulį ar net 
> ateitį. Dabar visi pastatai yra erdvūs, kabinetinės sistemos beveik nėra 
> (nebent CEO tik atskirame kabinete), koridorių beviek nėra ir pan. Bet va 
> žaidimuose būtinai reikia per koridorius vaikščioti.
> 
> O šiaip teisingai pastebėta dėl visokių klinikų ir ligoninių miestelių... 
> Tikrai gaunasi FEAR, jei išjungi šviesą ir užkali langus :D
> 
> Tokių žaidimų iš principo ir nekenčiu :) Tad DS2 - No GO :)
> 
> 
> "zZz" <zZz@zirzilia.lt> wrote in message 
> news:iidsq5$7ne$1@trimpas.omnitel.net...
>> LT yra ligoninių kvartalų, sujungtos tuneliais, perėjimais tarp kabinetų, 
>> pertvaromis ir kitais briedais :) Tai jei užkali langus - gaunasi 
>> F.E.A.R.! :DDD Beje, ten yra vietų, kur reikia lauke perbėgti. Kita 
>> vertus, klaustrofobija per didelį TV Jumi gaunasi ;)
>>
>> NO
>>
>> "bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message 
>> news:iidsh2$786$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai per didelį teliką ir bandžiau.
>>>
>>> Na esmė tame, kad man nepatinka nenatūralios aplinkos. Pvz aš lietuvoje 
>>> nesu
>>> matęs tokių pastatų, kur viskas yra sujungta koridoriais, perėjimais iš
>>> kabineto į kabinetą ir pan. Net matomai ir pasaulyje tokių neegzistuoja. 
>>> Bet
>>> žaidimuose kažkodėl būtent taip ir yra.
>>>
>>> DS2 tai atleidžiama, nes ten kaip ir kosmose vyksta. Natūralu, kad viskas
>>> turi būti įsprausta į mažas erdves ir koridorius.
>>>
>>> "servyzo autoholikai" <autoholikai@gmail.com> wrote in message
>>> news:iidqq2$47h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Nu gal daugiau pazaist reikejo, viskas ten labai gerai. Prigulus prie
>>>> normalaus dydzio hd teliko ir suraundo apsuptyje tikrai smagu, netgi
>>>> netiketai kartais pagasdina. Tau namie/darbe nepuola klaustrofobija? :)
>>>> Yra ten ir atviru erdviu bet pagal siuzeta ju negali daug but - visgi 
>>>> esme
>>>> ne laukuose su oziukais lakstyt. Musu gyvenamoj aplinkoj atviru edviu
>>>> sakyciau irgi mazuma, aisku visada galima pvz statybininku dirbt - 
>>>> stogus
>>>> dengt, sienas muryt... daug laiko atvirose erdvese :) Atvirose erdvese
>>>> ytampa palaikyt butu sunkoka, nera gi kampu uz kuriu kas nors netiketo
>>>> laukia :)
>>>>
>>>> "bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message
>>>> news:iidp36$13n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Mano asmenine nuomone - neiškenciau daugiau 10ies minuciu. Na gal 
>>>>> 15min.
>>>>> ˛aid˛iau.
>>>>>
>>>>> Jis man stoja i tokiu nuobodybiu eile kartu su FEAR visom dalim, DOOM3 
>>>>> ir
>>>>> pan.: siauri koridoriai, ma˛os ir u˛daros patalpos, tamsu kaip šiknoj 
>>>>> ir
>>>>> t.t.
>>>>>
>>>>> Aišku ne kiekvienas sugeba sukurti ir erdvu ˛aidima (crysis, far cry ir
>>>>> t.t.) ir tuo paciu horror'a. Na bet gal kada nors ateityje.
>>>>>
>>>>> Tuos koridorinius ˛aidimus ˛aisdamas jauciuosi ne ka pasistumejes nuo
>>>>> Wolf3D laiku.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Karolis Polikša" <worekarolis@gemailas.com> wrote in message
>>>>> news:iicvhl$5ja$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Noriu paminet, kad vertas demesio geimas. Pirmojo zaist neistengiau, 
>>>>>> bet
>>>>>> antrasis labai patiko nors ir nemegstu horror zaidimu. Seniai 
>>>>>> bezaidziau
>>>>>> kazka tokio itraukiancio. Galima pagirt zaidimo estetika ir stiliu.
>>>>>> Zaidime net mirti grazu :)
>>>>>
>>>>
>>>>