Tema: Re: Dead Space 2
Autorius: bullka
Data: 2011-02-03 11:37:51
Na tai kalbant apie sovietinius palikimus ir kt. tept lept. tai taip.
Bet realiai visi žaidimai daugiau mažiau vaizduoja modernųjį pasaulį ar net 
ateitį. Dabar visi pastatai yra erdvūs, kabinetinės sistemos beveik nėra 
(nebent CEO tik atskirame kabinete), koridorių beviek nėra ir pan. Bet va 
žaidimuose būtinai reikia per koridorius vaikščioti.

O šiaip teisingai pastebėta dėl visokių klinikų ir ligoninių miestelių... 
Tikrai gaunasi FEAR, jei išjungi šviesą ir užkali langus :D

Tokių žaidimų iš principo ir nekenčiu :) Tad DS2 - No GO :)


"zZz" <zZz@zirzilia.lt> wrote in message 
news:iidsq5$7ne$1@trimpas.omnitel.net...
> LT yra ligoninių kvartalų, sujungtos tuneliais, perėjimais tarp kabinetų, 
> pertvaromis ir kitais briedais :) Tai jei užkali langus - gaunasi 
> F.E.A.R.! :DDD Beje, ten yra vietų, kur reikia lauke perbėgti. Kita 
> vertus, klaustrofobija per didelį TV Jumi gaunasi ;)
>
> NO
>
> "bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message 
> news:iidsh2$786$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai per didelį teliką ir bandžiau.
>>
>> Na esmė tame, kad man nepatinka nenatūralios aplinkos. Pvz aš lietuvoje 
>> nesu
>> matęs tokių pastatų, kur viskas yra sujungta koridoriais, perėjimais iš
>> kabineto į kabinetą ir pan. Net matomai ir pasaulyje tokių neegzistuoja. 
>> Bet
>> žaidimuose kažkodėl būtent taip ir yra.
>>
>> DS2 tai atleidžiama, nes ten kaip ir kosmose vyksta. Natūralu, kad viskas
>> turi būti įsprausta į mažas erdves ir koridorius.
>>
>> "servyzo autoholikai" <autoholikai@gmail.com> wrote in message
>> news:iidqq2$47h$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nu gal daugiau pazaist reikejo, viskas ten labai gerai. Prigulus prie
>>> normalaus dydzio hd teliko ir suraundo apsuptyje tikrai smagu, netgi
>>> netiketai kartais pagasdina. Tau namie/darbe nepuola klaustrofobija? :)
>>> Yra ten ir atviru erdviu bet pagal siuzeta ju negali daug but - visgi 
>>> esme
>>> ne laukuose su oziukais lakstyt. Musu gyvenamoj aplinkoj atviru edviu
>>> sakyciau irgi mazuma, aisku visada galima pvz statybininku dirbt - 
>>> stogus
>>> dengt, sienas muryt... daug laiko atvirose erdvese :) Atvirose erdvese
>>> ytampa palaikyt butu sunkoka, nera gi kampu uz kuriu kas nors netiketo
>>> laukia :)
>>>
>>> "bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message
>>> news:iidp36$13n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Mano asmenine nuomone - neiškenciau daugiau 10ies minuciu. Na gal 
>>>> 15min.
>>>> ˛aid˛iau.
>>>>
>>>> Jis man stoja i tokiu nuobodybiu eile kartu su FEAR visom dalim, DOOM3 
>>>> ir
>>>> pan.: siauri koridoriai, ma˛os ir u˛daros patalpos, tamsu kaip šiknoj 
>>>> ir
>>>> t.t.
>>>>
>>>> Aišku ne kiekvienas sugeba sukurti ir erdvu ˛aidima (crysis, far cry ir
>>>> t.t.) ir tuo paciu horror'a. Na bet gal kada nors ateityje.
>>>>
>>>> Tuos koridorinius ˛aidimus ˛aisdamas jauciuosi ne ka pasistumejes nuo
>>>> Wolf3D laiku.
>>>>
>>>>
>>>> "Karolis Polikša" <worekarolis@gemailas.com> wrote in message
>>>> news:iicvhl$5ja$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Noriu paminet, kad vertas demesio geimas. Pirmojo zaist neistengiau, 
>>>>> bet
>>>>> antrasis labai patiko nors ir nemegstu horror zaidimu. Seniai 
>>>>> bezaidziau
>>>>> kazka tokio itraukiancio. Galima pagirt zaidimo estetika ir stiliu.
>>>>> Zaidime net mirti grazu :)
>>>>
>>>
>>>