Tema: Re: Dead Space 2
Autorius: bullka
Data: 2011-02-03 10:30:30
Mano asmenine nuomone - neiškenciau daugiau 10ies minuciu. Na gal 15min.
žaidžiau.

Jis man stoja i tokiu nuobodybiu eile kartu su FEAR visom dalim, DOOM3 ir
pan.: siauri koridoriai, mažos ir uždaros patalpos, tamsu kaip šiknoj ir
t.t.

Aišku ne kiekvienas sugeba sukurti ir erdvu žaidima (crysis, far cry ir
t.t.) ir tuo paciu horror'a. Na bet gal kada nors ateityje.

Tuos koridorinius žaidimus žaisdamas jauciuosi ne ka pasistumejes nuo Wolf3D
laiku.