Tema: Re: Dead Space 2
Autorius: bullka
Data: 2011-02-03 11:29:06
Tai per didelį teliką ir bandžiau.

Na esmė tame, kad man nepatinka nenatūralios aplinkos. Pvz aš lietuvoje nesu
matęs tokių pastatų, kur viskas yra sujungta koridoriais, perėjimais iš
kabineto į kabinetą ir pan. Net matomai ir pasaulyje tokių neegzistuoja. Bet
žaidimuose kažkodėl būtent taip ir yra.

DS2 tai atleidžiama, nes ten kaip ir kosmose vyksta. Natūralu, kad viskas
turi būti įsprausta į mažas erdves ir koridorius.