Tema: Re: WB
Autorius: MumZer
Data: 2014-02-21 01:06:31
Lightroome gali nustatyti, kad matuotu ne vieno taško, o vidutinį WB.
Plius akis taip grynai žiūrint balta retai būna. Dažniausiai pilka (ne
18% aišku bet vis šis tas).
Geriau žinom pagal ką matuot. Kalba eina apie tuos atvejus, kai nėra
kitokio būdo.

Pvz. per renginius su skirtingų atspalvių sienom lubom  ir pan..

Studijoje žinoma sveikiausia turėti kokį 'colorchecker'. Ypač ji svarbu
atkurti tikrąsias spalvas (tarkim koks nors produktas ar gaminys
fotografuojamas).