Tema: Re: WB
Autorius: karolis
Data: 2014-02-20 10:57:22
photoshope
window->histogram
tai ner tas pats kas vektroskopas, bet pagal ji galima matyt kaip
pasiskirsto spalvos skirtinguose sviesumuose.

skaiciau cia kazkada knyga apie video tai nu ir nafik, kaip ten tuos
vektroskopus zmones supranta :))

"Piktuolis"  parašė naujienų news:ldj55c$iu3$1@trimpas.omnitel.net...

Manjana. Aš įpratęs apie WB ir veido spalvą spręsti video programoje pagal
vektorskopą - fotošope tokio daikto neturiu :) O jei yra, būčiau dėkingas
jei pasakytumėt kur.