Tema: Re: WB
Autorius: karolis
Data: 2014-02-20 10:55:12
geriau matuot pagal pilka o ne pagal balta. o siaip tai ner protinga matuot
wb pagal viena taska

"MumZer"  parašė naujienų news:ldo9f5$kqa$1@trimpas.omnitel.net...

Jei nesigauna niekaip - tada galima bandyti pagal objekto akį (tiksliau
baltymą). T.y. kad akis turėtų vienodai R/G/B. Idealu nebus, bet turbut
arčiausiai tiesos.