Tema: Re: WB
Autorius: Marius Staniulis <baubas[@baubas.lr>
Data: 2014-02-14 16:25:23
color chartą dėk ir jausi kas kur slenka. ypač studijoje dirbant studijoje.
http://lh6.ggpht.com/_nFFoeA8lfc8/S3Faioe68oI/AAAAAAAAAWE/JfC7W1vHjAA/ColorChecker-profile-neutral-WB-2.jpg?imgmax=800

nes dabar klausytis aibės subjektyvių nuomonių - sunkiau tik bus
išeities ieškant.

fonas mėlynuoja a laikosi apie 0, o b kinta iki -15.
jei išlyginti - veidas jau geltonuoja stiprokai.