Tema: Re: Objektyvas kelionei
Autorius: Aras
Data: 2014-01-25 02:01:37
Didelės butinybės naudoti 2,8 nematau todėl, kad nefotografuoju prietemoj, nes suprantu, kad fotoaparatas, vis dėl to, ne naktinio matymo prietaisas :-) Blogesniu atveju naudoju štatyvą arba blykstę. Dar retkarčiais pakaitalioju EV ir visada fotografuoju RAW formatu. O dieną, kai yra poreikis, tai visaip darau. O jeigu reikia paplaukusio fono, tai imu vienalęšį ir "meniju".