Tema: Re: Objektyvas kelionei
Autorius: MRT
Data: 2014-01-22 17:01:18
> Nepamenu, kad kritikuočiau šviesius objektyvus...

Cituoju esme:
....dauguma giria tuos didžiaskylius objektyvus. Kaip suprantu, be greitesnio_AF nėra tokių, kurie duotų reikšmingą pliusą.

O cia negroja?:
MumZer: Nes F5.6 vs F2.0 yra >2.8>4>5,6 +3EV! kas reiškia,
kad su F2.0 gali fotkinti iso400, o su F5.6 teks užsukti iki >800>1600<3200

> Apie kreivą naudojimą... Fotografavau virš 10 tūkstančių kadrų kambario apšvietimo
> sąlygomis be blykstės (archyvuose). Tempas greitas, diafragma turėjo būti ne mažiau 5,6, kai kada net 8, nes kitaip išplauks dalis
> teksto (knygos nelygios). Štatyvo naudoti negalėjau. Pakėlus ISO randasi triukšmai, kurie įtakoja tekstą. Tamron 18-50, f2,8.
> Jeigu palyginimui būčiau turėjęs kokį nors su 2,0 ir kokį nors su 4,0, tai galima būtų paeksperimentuoti dėl fokusavimo greičio.
> Kitų privalumų šiam atvejui nematau. Ar tai kreivas naudojimas?

O kuo ne?.. 10000 kadru tos pacios kompozicijos, to paties [mazo] atstumo iki objekto foto,
kontroliuojamam apsvietime (diena/lempa/langas), be to nejudantis objektas.
Primenu - subject "Objektyvas kelionei" + mintis "is rankos vakare prie gatves sviesu pafotografuot."

Ka tokio bendro turi tavo knygu archyvas su kelioninemis foto?

> Tik techniniai dalykai nulemia ir bokeh grožį :-)

Tie patys techniniai dalykai nulemia ir anti-bokeh .. grubiai foto ryskumas.

> P.S. 350D ISO kėlimas stipriai įtakoja - net tik su 400 man jau nelabai...
> Ypač, jei silpnesnis apšvietimas, o blykstės negalima. Naujesniuose jau patobulinti šitie dalykai.

Deja ne tai jau drastiskai.. bet truputi geriau.. Canon'o sensorius kiek velkasi..
Man 1000D upgr. ivyko, tai TC paleido 600D_IS_kita uz 1343 Lt.
Upgrade dave tam tikru bonus'u (raiskus vartomas ekranelis, filmavimas, sviezia garantija),
ir kelis techninius dalykus -  iso kelias daugiau, +mpx, ->9af ir t.t.