Tema: Re: Objektyvas kelionei
Autorius: Aras
Data: 2014-01-23 00:09:43
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message news:lbomfu$1a2$1@trimpas.omnitel.net...

> Cituoju esme:
> ...dauguma giria tuos didžiaskylius objektyvus. Kaip suprantu, be greitesnio_AF nėra tokių, kurie duotų reikšmingą pliusą.
Tik nereikia. Gi rašiau pirmoje savo žinutėje "...Apie aukštas materijas (alia gražesnis bokeh ir pan.) gal nesiplėskim - mane domina labiau techniniai niuansai.". Kaip dar kitaip paaiškinti, kad man įdomi grynai techninė kokybė, o ne menas?
Gal taip paklausiu: ką duoda šviesus objektyvas fotografavimo procesui?

> O cia negroja?:
> MumZer: Nes F5.6 vs F2.0 yra >2.8>4>5,6 +3EV! kas reiškia,
> kad su F2.0 gali fotkinti iso400, o su F5.6 teks užsukti iki >800>1600<3200
Prie ko čia tas ISO, jei man reikalinga diafragma 5,6. Kuo tai įtakoja šviesus objektyvas?

> O kuo ne?.. 10000 kadru tos pacios kompozicijos, to paties [mazo] atstumo iki objekto foto,
> kontroliuojamam apsvietime (diena/lempa/langas), be to nejudantis objektas.
> Primenu - subject "Objektyvas kelionei" + mintis "is rankos vakare prie gatves sviesu pafotografuot."
>
> Ka tokio bendro turi tavo knygu archyvas su kelioninemis foto?
Sutinku, ne į temą. Kitas palyginimas:
atsistoja Fėja vakarop priešais Gizos piramidę (Eifelio bokštą ar bet kokį kitą objektą). Ir nori, kad ir Fėja, ir objektas už jos būtų ryškūs. Ką man duos tas šviesus objektyvas?