Tema: Re: Objektyvas kelionei
Autorius: Tomas
Data: 2014-01-13 14:38:55
Turiu ta pati 35 mm fixa jau gal 4 metai, fotkinu su juo VISUR, kitini 18-55
kaip nuemiau taip nei kart atgal ir neuzdejau, tikrai, nekyla ranka :) Tas
35 mm fixas vien fona kaip graziai piesia isplaukusi,  spalvos gerersnes
smarkiai ir visa kt. Taip, kampo siek tiek truksta krtais platesnio, bet man
tai pilnai atperka si vieninteli trukuma pliusai, kuriu tikrai daugiau :)