Tema: Re: Canon 5D
Autorius: MumZer
Data: 2012-04-05 18:56:20
ok. radau ta pati pas dxo (nes dpreview neturejo d5100 raw testo):

http://www.dxomark.com/index.php/Cameras/Compare-Camera-Sensors/Compare-cameras-side-by-side/%28appareil1%29/698|0/%28brand%29/Nikon/%28appareil2%29/176|0/%28brand2%29/Canon

iki ISO800 D5100 daugiau EV, prie realiu ISO1300 (tarpe tarp 800-1600)
skirtumo nelieka, o virs - jau 5D "daugiau"

is esmes - skirtumas toks menkas, kad rinkdamasis i tai net nekreipciau
demesio.
tiesa sakant net ir nekreipiau, kai 5D rinkausi..