Tema: Re: Canon 5D
Autorius: obliarka
Data: 2012-04-04 17:24:57
kazkaip reiktu baigt, nes nebesusisnekam :D
Mazgiuko viskas teisingai surasyta. Bet esme ne kad bokeh skirtingas, o kad
visa nuotrauka skirtinga del skirtingo FOV. Todel toks bokeh lyginimas
absoliutiniais burbuliuku dydziais bullshitas gaunas, nes as ziuredamas i
viena ir ta pacia foto is 30cm ir is 50cm atstumo realiai matau skirtingo
dydzio "burbuliukus" todel vadinasi reiskiasi skirtinga bokeh... :)

"homo erectus" <homo.erectur@namie.au> wrote in message
On Wed, 04 Apr 2012 17:18:40 +1000, Mazgiukas
<kirminuxTRINK@gmailtrink.com> wrote:

> Printinant ant tokio paties dydzio lapu. Paimk FF padaryta kadra, ji
> pakropink ir kropa spausdink ant to paties dydzio lapo. Man tikrai bokeh
> skirtingas - vien del skirtingo kadro didinimo.

Tai pademonstruok. Labai bus idomu pamatyti ta skirtinga boke.

Savaime suprantama, reikia fotografuoti tiksliai is tos pacios vietos (nuo
statyvo) su tuo paciu objektyvu lygiai ta pacia scena.

Jei tureciau FF ir APS-C kamera galeciau ta padaryti, bet, deja, neturiu :(