Tema: Re: Canon 5D
Autorius: homo erectus
Data: 2012-04-04 16:51:17
On Wed, 04 Apr 2012 17:18:40 +1000, Mazgiukas
<kirminuxTRINK@gmailtrink.com> wrote:

> Printinant ant tokio paties dydžio lapų. Paimk FF padarytą kadrą, jį
> pakropink ir kropą spausdink ant to paties dydžio lapo. Man tikrai bokeh
> skirtingas - vien dėl skirtingo kadro didinimo.

Tai pademonstruok. Labai bus idomu pamatyti ta skirtinga boke.

Savaime suprantama, reikia fotografuoti tiksliai is tos pacios vietos (nuo
statyvo) su tuo paciu objektyvu lygiai ta pacia scena.

Jei tureciau FF ir APS-C kamera galeciau ta padaryti, bet, deja, neturiu :(