Tema: Re: apie muilines
Autorius: wolfas
Data: 2011-12-08 01:29:55
aš pas save įmonėj jaučiuosi balta varna kai pas mane Lt raidės defaultu
eina, o ne En ... ir nereik papildomo klavišo mygt, nebent jei skaičius
nori rašyt, tai tenka alt dešini paspaust. Ir visi aiškina, kad daug su
užsieniu angliškai rašo, todėl su Lt sunkiai ... Na kaip ir anliškai
rašau be problemų ir daug, bet su savais lietuviškai norisi bendraut,
belieka - tinginys šiknoj kaip ir pas dažną lietuvį.