Tema: Re: Re: apie muilines
Autorius: Anfora
Data: 2011-12-07 09:49:54
suzinokite: cia gaunasi panasiai kaip su zodziu "daiGtas". jei nezinote,
kaip jis taisyklingai rasosi, rasote su didziaja raide toje vietoje, del
kurios turite abejoniu, jei parasysite teisingai, nieko tokio, jei
suklysite, bet raide bus didzioji, vistiek issaugosite savo oruma, bo visi
galvos, kad suklydote specialiai. pvz, jei norite kazka parduoti, bet
mokykloje gaudete varnas, rasote ,,demesio akcijE parduodu gera daiGta
grupsam nOlaida", nereikia net skyrybos zenklu, visi supras, kad daiktas
tikrai geras, o pardavejas rimtas ir patikimas :) siuo atveju as zinojau,
kaip rasyti si zodi, bet nenorejau gluminti tu, kurie mokykloje varnas
gaude, juk jie suglumtu suzinoje, kad zodis, kuris tariasi "akcije",
kazkodel rasosi "akcijA" :D nezinau, ar pavyko paaiskinti, bet teisybe yra
butent tokia :D