Tema: Re: Re: apie muilines
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2011-12-07 10:33:19
> suzinokite: cia gaunasi panasiai kaip su zodziu "daiGtas". jei nezinote,
> kaip jis taisyklingai rasosi, rasote su didziaja raide toje vietoje, del
> kurios turite abejoniu, jei parasysite teisingai, nieko tokio, jei
> suklysite, bet raide bus didzioji, vistiek issaugosite savo oruma, bo visi
> galvos, kad suklydote specialiai.

Matai, aš gyvas pavyzdys, kad orumo nepridėjo / neišsaugojo (gal jau
nebekartosiu savo analogijos, khmmm) ir tikrai ne visi taip galvoja.

Kita vertus, iš tavo paties rašymo, nesitikėčiau, kad „aciranda“ ir „acigulė“
pačiam sukėlė kažkokių gilių apmastymų (sunkumų) dėl savo rašybos.

> pvz, jei norite kazka parduoti, bet mokykloje gaudete varnas, rasote
> ,,demesio akcijE parduodu gera daiGta grupsam nOlaida", nereikia net
> skyrybos zenklu, visi supras, kad daiktas tikrai geras, o pardavejas
> rimtas ir patikimas :) siuo atveju as zinojau, kaip rasyti si zodi, bet
> nenorejau gluminti tu, kurie mokykloje varnas gaude, juk jie suglumtu
> suzinoje, kad zodis, kuris tariasi "akcije", kazkodel rasosi "akcijA" :D
> nezinau, ar pavyko paaiskinti, bet teisybe yra butent tokia :D

Manyčiau, analogiškai galima būtų suglumti pase savo varde ar pavardėje
pamačius lietuviškas raides. Trauma visam gyvenimui, jei nepasikeisi! :DDD
Tik... ar mus tai iš tiesų traumuoja? ;)
Kaip kad rašei, kaip ir maskuotė, bet...  tarkim, jei kas mikčiotų, bet
sugalvotų dar ir pašvilpaut kalbėdamas, kad kiti „mažiau“ (khm!) pastebėtų
mikčiojimą :)