Tema: Re: ebay gincas neissprestas kaip turejo but
Autorius: Uu
Data: 2011-09-29 11:27:26
On 2011.09.29 08:40, DRX wrote:
> net nezinau. lietuviskas buvo nuo senu laiku ir "uzkonfirmintas" veliau
> keites i UK ten jokiu bedu. ir dabar vel grazinau LT

Man irgi nekilo problemų Paypal'e pasikeist į tokį adresą, kurio
norėjau. Čia gal priklausomai nuo kortelės tipo kabinėjasi? Pvz. kokioms
"virtualioms" kreditinėms griežtesni reikalavimai?

Iš apribojimų Lietuvai tai man pasirodė, jog tik pardavinėjant prekes
yra problemų. O pirkėjams Paypal'as viską duoda, kaip ir kitose šalyse.