Tema: Re: ebay gincas neissprestas kaip turejo but
Autorius: Uu
Data: 2011-09-27 16:47:24
Na jau. Tai vokietis gali pažiūrėjęs į ebay profile nusirašyt, kas jam
patiko? O tai faktūra iš Paypal - dzin? Kuriem galam ten tas adresas
yra, jei saugiau yra nuo profilio nurašyt? Gal dar į facebook nueit ir
iš ten gali nurašyt, jei nuspręs, kad pirkėjas dažniau facebooke lankosi
ir ten bus teisingesnis adresas?

Kas dėl pašto tarnybos - nemanau, kad gavėjas gali kalbinti, jei nieko
negavo. Čia siuntėjas gali ir turi bangas kelt, kad jo užsakyta paslauga
neatlikta.