Tema: Re: ebay gincas neissprestas kaip turejo but
Autorius: eMJei
Data: 2011-09-27 11:23:48
vokietis greiciausiai atsisiunte kontaktus nuo tavo profile, pamates
neatitikima, issiunte registracijos adresu del saugumo. Bet apie toki
informacijos pasiemimo fakta, yra informuojama ir kita puse, turejai
greit sureguoti... vokieciui paaiskint. Vakaruose zmones
masto..vakarietiskai...o ypatingai vokeiciui turi buti viskas ciki briki
aisku, nes bus kapiecas, kas ir ivyko.

bandyk kalbinti pasto tarnyba su visais siuntos duomenimis. ar jie
turejo teise iteikt siunta be parasho?