Tema: Re: ebay gincas neissprestas kaip turejo but
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-09-27 02:44:28
Nu kai paypalas pasako kad end of story, dažniausiai taip ir būna, vistik aš
dar rašyčiau/skambinčiau pardavėjui, kokį jis išsiuntimo dokumenta padavė,
kur adresas netinkamas ir paypalui suėjo neįsivaizduoju... Gal pardavėjas
dar ką nors pasakys..
Dar bandyčiau aiškintis kokie "kaimynai" galėjo paimti, juk ten gyvenai, ką
nors pažįsti gal.. Ir dabar gal jau vėloka, bet skundas siuntų kompanijai,
ir aiškinimasis kieno parašu atidavė dėžę..
O toliau tai sakyčiau nelabai ką ir padarysi.. Nebepamenu tavo pilnos
istorijos ir tingiu dar kart skaityt, bet didelė užuojauta..
Aš asmeniškai tai nelabai suprantu, kaip pardavėjas galėjo išsiūst
registracijos adresu, nes net nelabai įsivaizduoju kaip jis jį gavo.. Pats
ebay pardavinėju šlamšta ir žinau maždaug kaip atrodo viskas.. Paduodi
perkant adresą pasirenkant iš dropboxo jei kelis turi ir viskas.. Daugiausia
papildomos informacijos kurią randu - pirkėjo registracijos šalis jo
profilije..
Gali prašyti pardavėjo/paypalo (turbūt be šansų) kad pateiktu siuntimo
dokumento kopiją, ir jei ten viskas ok, tai neliks nieko kito kaip būti
piktam..