Tema: Re: objektyvas zmoniu fotografavimui studijoje (canon)
Autorius: Edvinas
Data: 2011-09-26 22:43:25
2011-09-26 22:25, ge2x | gembis.com rašė:
> mano nuomone geriausia yra naudoti tą, ko tau tuo metu reikia ir kas geriausiai tau tinka pagal tavo subjektyvius sumetimus
> dabar diskutuojam kuris automobilis geriausias. vienas aiškina, kad feraris, kitas – kad F1, nors gali paaiškėti, kad tuo automobiliu į kaimą duobėtais keliais reikės gabenti malkas, baldus, obuolius...
> [...]

Nu bliacha, taigi sako, kad fotografuos studijoje portretukus. T.y.
nevežios nei bulvių, nei po bekeles nevažinės.

Dėl patogumo/nepatogumo: vėlgi — studija, reiškia žmonės pozuos, reiškia
bus laiko prireikus objektyvus pasikeisti ir t.t.

Vat fotkinant visokias vestuves tai visiškai sutinku, kad zūmai visus
savo minusus atperka, nes galima operatyviau viską nufotografuoti.