Tema: Re: objektyvas zmoniu fotografavimui studijoje (canon)
Autorius: nope
Data: 2011-09-26 10:45:08
Nu studija ne is mazuju, bet ir ne angaras, kvadraturos dabar
nepasakysiu, bet yra siek tiek metru atsitraukt. :)

Ir ne full freimine camera pas mane..

del 70-200, ar nebus biski "too much" ten to zoomo?

Kadangi objektyva noresiu nuomoti, tai galiu pasiimti praktiskai bet ka,
o kai toks pasirinkimas didelis tai ir sunku teisngai nuspresti :P