Tema: Re: objektyvas zmoniu fotografavimui studijoje (canon)
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2011-09-26 22:25:55
mano nuomone geriausia yra naudoti tą, ko tau tuo metu reikia ir kas geriausiai tau tinka pagal tavo subjektyvius sumetimus
dabar diskutuojam kuris automobilis geriausias. vienas aiškina, kad feraris, kitas – kad F1, nors gali paaiškėti, kad tuo automobiliu į kaimą duobėtais keliais reikės gabenti malkas, baldus, obuolius...
kaip ir klausimas ar reikalinga didelė skylė studijoje su studijiniu apšvietimu. pvz. man reikalinga nepriklausomai nuo apšvietimo ir studijos/nestudijos. o ar kažkam kitam reikalinga – reikia klausti to kažko, nes tik jis gali į tai atsakyti. jeigu pats negali atsakyti į tokį klausimą, tau tikrai niekas nepatars, nes tai yra labai subjektyvu.
lygiai tas pats dėl fix vs zoom. kiekvienam savi įpročiai. vulgariai tariant, turi rinktis – nori „piešinio“, geros geometrijos, didesnės skylės, ar nori patogumo (kuris gal tau gausiai atperka visus zoomo „nepriteklius“).