Tema: Re: objektyvas zmoniu fotografavimui studijoje (canon)
Autorius: obliarka
Data: 2011-09-26 15:38:35
na jei jau nuomoti studija, lempas ir stikla, tai ar neverta butu panuomoti
ir ff fotiko? 70-200 salyginai brungiai turetu nuomoti, gal geriau imt
pigesnes nuomos fixa (85mm arba ilgesni, priklausomai nuo studijos, nes 50mm
ant ff veidus jau siek tiek tampo, jei is arti)+ff. Kodel? - oda ir jos
tonai. Is ff isimtos odos spalvos praktiskai tvarkyt nereikes, bus beveik
"tobula". Aisku, ziurint kokia kokybe tenkina, gal ir crop per akis uztenka.

cia siaip, pablevyzgojau, kad galva daugiau skaudetu :D