Tema: Re: Q: skaidriu dublikatorius
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-09-15 00:13:49
O emulsijos puse kuom valyt, jei to kada prireiks?
Dabar zvalgaus tu slide duplicatoriu is amerikonu ebay. Ka is patirties
siulot atidziau ziuret? As kazkaip tikejaus, kad bus ju pritaikytu kist pati
juostos gabala, bet visi pritaikyti skaidrei visai.. Man keista, nes
priprates prie skaidriu kurios skirtingiausiu storiu, konstrukciju ir
kreivumo :)