Tema: Re: Q: skaidriu dublikatorius
Autorius: mindis
Data: 2011-09-14 16:04:31
Na jei nepastebejai, tai reiskia bus gerai ir taip :) o siaip tai juosta
tik vienos asies kryptim issilenkus, islgai jau turetum matyt yra
problema ar ne del fokuso. O siaip yra vienas budas isteisint tas
juostas - atmirkyt vandeny ir vel isdziovint, tik nebeatsimenu kokio ten
feirio reik biski ipilt praskalaujant kad vandens demiu neliktu.