Tema: Re: Q: skaidriu dublikatorius
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-09-13 15:52:27
Perskaiciau pirma eilute ir pasijauciau kaip debilas :D Aciu uz
pastebejima..
 Siaip atitraukus objektyva per mazdaug 5 cm su extenderiu ir nusukus ant
kokiu 70mm per savo bandymus akim pastebimo fokuso trukumo nepastebejau, mat
skaidres ir siaip su kazkokia tu laiku muiline darytos... Tiesa pacia
skaidre irgi nuo objektyvo per kokius 10 cm atitraukes laikiau..