Tema: Re: Q: skaidriu dublikatorius
Autorius: Zoom
Data: 2011-09-14 23:27:40
Vanduo teoriðkai spalvotiems gali pakenkt - atseit iðplauna
stabilizatoriø, kuris buvo panaudotas ryðkinimo baigimui. Bet
praktiniø patvirtinimø to irgi nelabai teko sutikt. Tikrai juodai
baltai (ne C-41) tas negalioja.

O valyt - taip, spiritu, bet tik ið pagrindo pusës, ne emulsijos. Na
bet pagrindo pusëje brudas ir bûna paprastai.