Tema: Re: Canon EOS 550D is vilbros ?
Autorius: erniss
Data: 2011-03-02 16:47:46
Situacijos pabaiga tokia:
Sergita nustate kadru skaiciu 280 vnt. Paklausiau is kur galejo
atsirasti toks skaicius ~8500, pasake taip pat kaip aukciau cia minejo
kazkas-gal buvo ideta kokia kortele su tokiu failu numeriu,o fotikas
nustatytas ant continous numeracijos pratese ant mano naujos korteles
numeracija.
Nuvaziavau i Vilbra,vadybininkeliai suskele,kad visi nauji fotikai turi
prasuktu n kadru skaiciu,tipo nuo testavimo gamykloje.
Tai tiek!