Tema: Re: Canon EOS 550D is vilbros ?
Autorius: Kaksht
Data: 2011-03-02 13:06:46
Galima tik ant 1D serijos fotiku pas Canona, i kitus neraso i exifa sitos info. Kadru skaiciu tikrai galima patikrinti sergitoje, nzn kiek kainuoja tokia paslauga.
Mano kazkada pirktas 450D spalvotoj dezej buvo, tikrai ne baltoj. Nelabai kazkaip ir girdejes kad butu tokie bajeriai. Del to kad numeracija prasideda ne nuo IMG_0001 tai cia jau kazkas tikrai keisto, turi prasideti nuo pirmo. Nesk i Vilbra ir ieskok teisybes.
Gali buti kad koks grazintas is garantinio modelis ar dar kokia nesamone.
Vilbra apskritai nusivyliau kai objektyvo nenorejo parsiust pabandymui, tuo tarpu fotohobis be problemu tai padare.

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E