Tema: Re: Canon EOS 550D is vilbros ?
Autorius: erniss
Data: 2011-03-02 12:33:14
O kai balta deze yra,ant jos neturi buti koks nors lipdukas su aparato
serijiniu numeriu,su objektyvo nr, kaip,kad buna ant visu mobiliaku
deziu barkodai su Imei ir serijiniais numeriais,taip ir cia turetu buti ?

Logiskai mastant ir pagal instrukcija ir turetu prasideti nuo IMG_0001.
Eisiu i Vilbra teisybes ieskoti. Turbut fotikas buvo kazkur jau anksciau
naudotas.