Tema: Re: Foto technika lektuve?
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-02-12 12:21:59
Lagaminelis 3,5-4kg, fotoaparatas su pora objektyvu, blykste,
akumuliatoriais 4,7kg (tik ka pasveriau :-)  ). Ir taip, asmeniniams
daiktams lieka 1,3kg :-)  Cia jei neimamas laptopas :-)  Idomu, kaip
sutilpti i ta 10 kg :-))
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5866 (20110211) __________

http://www.eset.com