Tema: Re: Foto technika lektuve?
Autorius: Bronco
Data: 2011-02-08 11:18:10
On 2011-02-07 20:09, ADI wrote:
> Mano atveju Avio kompanija Ryanair, foto technika aparatas + 2 objektyvai.
> o jai pasako kad kaip rankinis neina tai kas tada papildomas mokestis?
> koks?

Su normaliomis kompanijomis nedidelis foto krepšys, kuris kabinamas ant
peties ir jame telpa fotikas su objektyvu plius papildomas objektyvas,
dažniausiai nesukelia jokių problemų. Bent jau man nekildavo, visada
turėdavau nedidelę kuprinę ant nugaros plius šitas fotokrepšys. Su
pigiomis avialinijomis tokie bajeriai nepraeina. Kiekvieną kartą tenka
įdėmiai skaityti jų taisykles, nes žingsnis į šoną - sušaudymas :)
Ryanair kaip tik prie tokių "pagerintų" avialinijų įskaitoma :) Gali net
nesukti galvos, pas juos viskas aišku kaip dieną, turi įsigyti pagal jų
standartus kelioninį krepšį ir ne milimetru didesnį, tada krauni visa
foto techniką ir kitus daiktus į jį, sveri, kad neviršytų 10 kg ir
skrendi atsipūtęs. Jei kažką padarysi ne taip, kokių procentų 80, jog
apturėsi malonumo :)