Tema: Re: Foto technika lektuve?
Autorius: GiedriusZ
Data: 2011-02-07 18:05:57
Daugelio geresniu aviakompaniju taisyklese parasyta, kad foto aparatas,
laikrasciai skirti skaitymui lektuve, rankinukas, lietsargis, paltas ir
dar gal but keli daiktai nera iskaiciuojami i ta rankinio bagazo
vieneta. Cia jau bent taip yra su lufthansa, galbut ir su SAS'u -
reiketu paskaityt taisykles.
Anksciau neskaiciuodavo ir laptopo, bet po ugnikalnio issiverzimo
aviakompanijos sugalvojo, kad joms vis dar mazai pinigu ir per daug
darbo - isbrauke laptopus is sio saraso.