Tema: Re: Foto technika lektuve?
Autorius: Zooooo
Data: 2011-02-07 23:08:08
kokios cia isbrauke, po pelenu teko skraidyti su Lufhansa, Finnair, Portugal
TAP, SAS - tai nieks nesikabinedavo del laptopo tases !!! Sapnuoji tamsta
:)))

"GiedriusZ"  wrote in message news:iip594$nqq$1@trimpas.omnitel.net...

Daugelio geresniu aviakompaniju taisyklese parasyta, kad foto aparatas,
laikrasciai skirti skaitymui lektuve, rankinukas, lietsargis, paltas ir
dar gal but keli daiktai nera iskaiciuojami i ta rankinio bagazo
vieneta. Cia jau bent taip yra su lufthansa, galbut ir su SAS'u -
reiketu paskaityt taisykles.
Anksciau neskaiciuodavo ir laptopo, bet po ugnikalnio issiverzimo
aviakompanijos sugalvojo, kad joms vis dar mazai pinigu ir per daug
darbo - isbrauke laptopus is sio saraso.