Tema: Re: renkuosi DSLR
Autorius: AS
Data: 2010-12-04 22:12:40
"xyx" <haroldas@centras.tevynej> wrote in message
news:iddn4h$2iq$1@trimpas.omnitel.net...
> G2 deja vilbra neturi dar vis...
>
> Pabandziau vokietijoje sia savaite G2, autofokusas su liveview gan
> greitas, palyginus D5000 tai isviso muiline, bet Pentax kazkuris vistik
> atrode greitesnis (bet neturi lankstomo displejaus)

Pentax yra veidrodinis, kas techniskai leidzia padaryti AF pagal faziu
skirtuma (ar kaip tas dalykas turetu buti verciamas lietuviskai). G2 turi
tik paprasta AF pagrista max kontrastu, kaip ir visos muilines. Is
kontrastinio AF Pan m4/3 turbut siuo metu aukstumoj.

> deja reguliavimo galimybiu neteko isbandyti. Dauguma funkciju i mygtukus
> sudetos, nemazia ju ten. Nors pardavejas su ekraneliu vistik zaide...

G2, kaip suprantu, viskas normaliai per mygtukus padaryta. Tas maigomas
ekranelis tik bonusas tam tikram skoniui ;-)

> as irgi galvojau apie 2,8 vs stabilizatorius. Ir sumasciau kad geriau
> nesukti sau galvos, su kamera kai startinis kit'as maziau nei 2000 LT tai
> nelabai ka prigalvosi. Dar iki 3000 Lt ant objektyvu&blico isleisi ir 10
> metu uzteks...
>
> Man mazas dydis&svoris yra privalumas jei uz ta pacia kaina gaunasi kaip
> 550D ar D5000. Nes kelioneje tusyti maza komplekta vs pilna kuprine
> objektyvu skirtumas jauciasi...

Kiek ten metu ko uzteks, geriau neprisikalbeti. Is asmenines patirties
pastebejau, kad po GF1 nusipirkimo vasaros pradzioj, su D200 padariau
nekazin kiek kadru. Praktiskai visada pasiimu GF1 su pora objektyvu, o
Nikono prireikia del prastesnio apsvietimo, geresnio blico.