Tema: Re: renkuosi DSLR
Autorius: xyx
Data: 2010-11-22 12:40:17
Kadangi iki kaledu irgi reikia dovana issirasyti as irgi gundaus i Panasonic
produktus...Mano zvilgsnis sukasi apie G2

ko man reikia:
- vartomo ekrano ( must !! - nesirusiu studijoje is standartiniu poziciju
pleskint)
- fisheye objektyvo
- blico
- na ir ~28-200 objektu komplektuka su geresne skyle (tarkim 2,8) ateityje
susirinkti gerai butu. Panasonikai aisku visi su stabilizatoriais....
- filmavimas irgi + jei bent koks yra

Vienintele alternatyva kolkas matau tik Nikon D5000 su panasiu aksesuaru
rinkiniu (pvz. Tokina objektyvais).

Dabar bandau susiskaiciuoti ar labai jau pinigais komplektukai  skirsis
(objektyvu pigiausiu pirktis nesiruosiu. bet ir profiniu nezadu pirkt).
Sony, GF1, Olympus netinka nes neturi normalios rankenos