Tema: Re: renkuosi DSLR
Autorius: xyx
Data: 2010-12-04 17:35:45
G2 deja vilbra neturi dar vis...

Pabandziau vokietijoje sia savaite G2, autofokusas su liveview gan greitas,
palyginus D5000 tai isviso muiline, bet Pentax kazkuris vistik atrode
greitesnis (bet neturi lankstomo displejaus)
deja reguliavimo galimybiu neteko isbandyti. Dauguma funkciju i mygtukus
sudetos, nemazia ju ten. Nors pardavejas su ekraneliu vistik zaide...

as irgi galvojau apie 2,8 vs stabilizatorius. Ir sumasciau kad geriau
nesukti sau galvos, su kamera kai startinis kit'as maziau nei 2000 LT tai
nelabai ka prigalvosi. Dar iki 3000 Lt ant objektyvu&blico isleisi ir 10
metu uzteks...

Man mazas dydis&svoris yra privalumas jei uz ta pacia kaina gaunasi kaip
550D ar D5000. Nes kelioneje tusyti maza komplekta vs pilna kuprine
objektyvu skirtumas jauciasi...

Taigi biudzetiniam variante vistiek visu objektyvu su 2,8 nesusipirksi, o
jei vien optikai isleisi 5000+ litu tai pigus kunelis nervuos ;)