Tema: Re: renkuosi DSLR
Autorius: AS
Data: 2010-11-22 13:50:44
"xyx" <haroldas@centras.tevynej> wrote in message
news:icdhah$rku$1@trimpas.omnitel.net...
> Kadangi iki kaledu irgi reikia dovana issirasyti as irgi gundaus i
> Panasonic produktus...Mano zvilgsnis sukasi apie G2
>
> ko man reikia:
> - vartomo ekrano ( must !! - nesirusiu studijoje is standartiniu poziciju
> pleskint)
> - fisheye objektyvo
> - blico
> - na ir ~28-200 objektu komplektuka su geresne skyle (tarkim 2,8) ateityje
> susirinkti gerai butu. Panasonikai aisku visi su stabilizatoriais....
> - filmavimas irgi + jei bent koks yra

PAS Panasonica kol kas nera 2.8 skyles ir neaisku, kaip is viso jos
apteitis. Greiciausiai, priklausys nuo vartotoju skaiciaus ateityje ir
galimos konkurentu pasiulos. Bet kokiu atveju, 2.8 nebutu pigu. Beje, G1
nefilmuoja, G2 berods dali valdymo i ekraneli perkele, kas jau yra skonio
dalykas. Kaip ir busimame GF2.

> Vienintele alternatyva kolkas matau tik Nikon D5000 su panasiu aksesuaru
> rinkiniu (pvz. Tokina objektyvais).

Veidrodinis ar ne, niekas papatars, bet SLR su viskuo bus didesnis ir
sunkesnis. Velgi, ar tai kliuvinys? Ilgoj kelionej pescioj gali tapti.
Vietoj vartomo ekrano abiem yra uzmaunamas vaizdo ieskiklis. Vienam
elektroninis, kitam optinis, kas irgi gali buti svarbu. Tiesa, su juo
patogiau horizontalioj padety.
Blicai turbut Nikono yra geriausi, ypac belaidis paleidimas be papildomu
priemoniu. Praktiskai del blico ir 2.8 pasilikau ir D200 su visais priedais.
Kompaktiskumo delei bandau tyrineti visas galimybes ant Panasonico uzmauti
kokius nors legacy objetyvus. Yra neblogu sviesiu variantu, bet visi jie ir
vel nepigus. Salia to vien rankinis fokusavimas, kas gerai ar netgi labai
gerai peizazui, bet ne pats geriausias variantas judantiems zmonems.