Tema: Re: IT8 'targetai' Lietuvoje?
Autorius: Icetom
Data: 2010-12-17 22:59:58
> Jus turite omenyje si standarta http://en.wikipedia.org/wiki/Rec._709
> Kaip minejote buna kad sviesio neistempia iki siu parametru.

Taip šitas+6500K + ~2.2 gama (jei pasiekia :) ) + 120 cdm. Visada galima
padaryti prie to kiek ištempia :)

> Kaip suprantama kalibracija vykdoma keiciant televizoriaus parametrus,
> pirmiausia kaip taisykle yra atstatomi
> gamikliniai parametrai ir nuo ju jau keiciama pagal spektrofotometro
> duomenis.
>
> Tai gali uztrukti ir 30min gali ir pora val.

Visa eiga ir pan.man žinoma ;)

> Siam tikslui naudojame: i1Pro UV-Cut

Puiku!

> Cia didziausia vaidmeni sudaro suderinamumas su softu.
>
> Argyll
> Colorimetre HCFR
> PatchTool
> Excel'io lenteles
> ir kita.

Hmm, čia truputį silpnokai. Mokant pinigus už kalibravimą norėtusi, kad
būtų daroma su rimtesniu "softu". Kadangi naudojate X-rite gaminius -
Jums lieka tik viena išeitis - Calman 4. Tik Spectracal turi OEM
partnerio statusą su X-rite ir turi priėjimą prie matavimo prietaisų
firmware SDK ir pan.

Beje, Spectracal kiek supratau iš jų paskutinio atsakymo man planuoja
kelti kainas, todėl dabar gera proga įsigyti bent ne komerciniams
tikslams tinkamą versiją :)
http://www.avforums.com/forums/calibration-equipment-power-buys/1367289-special-offer-spectracal-calman-v4-video-calibration-software-packages.html#post13654972

Yra dar Chromapure programa, bet jie neturi X-rite OEM statuso.

> Kolkas TV kalibracijai to uztenka :) Dar ziuriu i CalMAN 4 puse bet kolkas
> nenusipirkau.

> Hubble pasiteisintu tik jei reiktu atlikti kalibracija butinai nekontaktiniu
> budu, softo jam mazai. O ir paslaugu kaina butu ne nuo 100Lt :)
> Kaip sakoma - "blogam meistui, geri irankiai nepadeda"

Hubble privalumas prieš iPro - matavimo greitis tamsesniuose IRE (0-30),
nes jis kolorimetras, bet ir kaina visai kitame lygmenyje. Kažin ar
Lietuvos rinkoje jis atsipirktų :/
Na dėl to blogo meistro. Mano nuomonė yra tam tikras įrankių "minimumas"
užsiimant komercime veikla. Kalbant apie TV/projektorių kalibravimą, tai
iPro + Calman 4 Profesional (jei legaliai :) ); ar iš bėdos Chromapure).

> Jusu aparatas praeina i1Diagnostics programa?
Taip.

> Gal laikete kokioje sandarioje dezeje ar plastiko maiselyje, galejo nuo
> kondensacijos sugesti. Neviena toki atveji zinau.

Paprastame tamsiame stalčiuje, nedrėgname kambaryje. Manau, tiesiog
nepasisekė su egzemplioriumi ir tiek :(

>Gal todel kad pirkau ne amerikoniska, tie pastoviai genda.
> Juos daugiau perka rusai, nes moketi $ labiau apsimoka negu Eurais.
Na aš kažkaip nematau prasmės pirkti JAV. Didelė tikimybė užsirauti ant
muitų ir PVM. Ir sudėtingiau su techniniu palaikymu. Jei pirksiu, tai iš UK.

> Atlikti Panasonic kalibracija dar neteko. Bet niekada nevelu mokytis :)
> Dazniausiai kiekvienam modeliui i serviso meniu patekti reikia skirtingos
> mygtuku paspaudimu kombinacijos.
>
> 1. Reikia zinoti kaip pateikti i serviso meniu (daznisiai padeda Google)
> 2. Kartais buna keli serviso meniu, patekus i pirma dar reik paspaudyti kad
> patektum i antra.
> 3. Paskui tik kantrybes reikalas kol viska atreaguliuoji ant TV ziuredamas i
> PC ekrana prie kurio pajungtas spektrofotomeras.

Visa eiga žinoma kaip patekti. Kuriame meniu daryti kalibravimą ir
viskas žinoma bei kiek tai gali užtrukti ;) Truputį tik nesupratau kaip
leistumėte kalibravimo šablonus iš kompo, jei prie jo pajungtas matavimo
prietaisas ;/

> Nesant galimybes kompensuoti parametrus mygtuku reaguliavimu PC per LUT
> lenteles kiek galima atkompensuoja tai ka mygtuku  maigymu pasiekti labai sunku ar uztrunka daug laiko.
Kaip minėjau ICC nedomina, nes jų nepalaiko nei vienas programinis
grotuvas kompe. O su pro tipo video programomis nedirbu. Domina tik
nustatymų padarymas pačio TV atmintyje.

Dėkui už visus atsakymus, turėsiu jus omeny. Parekomenduosiu kreiptis į
jūsų įmonę, jei kas klaus. Beje, rekomenduoju pareklamuoti savo
TV/projektoriaus kalibravimo paslaugas omnitel.tv grupėje ir
hdtvlietuva.com forume