Tema: Re: IT8 'targetai' Lietuvoje?
Autorius: Juozas
Data: 2010-12-16 13:49:39
"Icetom" <kkk@kkk.lt> wrote in message
news:iebils$vv1$1@trimpas.omnitel.net...

> OK. Aišku dėl kainų. Vilniuje, Kaune dažnai būnate?

Pasitaiko kad vaziuociau i ta puse, bet gana retai.

> Mane domina TV kalibravimo galimybė pagal atitinkamus, senai galiojančius
> vaizdo standartus hdrec.709 (HD) ir 601 (SD, PAL). T.y., bendrai: baltas
> balansas, gama, skaistis - pageidautina 2 vaizdo profiliai su 100-120 cdm
> vakariniam ir  kokiu 150-180 cdm dieniniame

Jus turite omenyje si standarta http://en.wikipedia.org/wiki/Rec._709
Kaip minejote buna kad sviesio neistempia iki siu parametru.

> žiūrėjimui (aišku, kiek tai įmanoma konkrečiam TV modeliui. Pvz. beveik
> neabejoju, kad mano turima plazma tiek "neišspaus") ir spalvų koordinačių
> suvedimas (kiek tai įmanoma konkrečiam modeliui).

Kaip suprantama kalibracija vykdoma keiciant televizoriaus parametrus,
pirmiausia kaip taisykle yra atstatomi
gamikliniai parametrai ir nuo ju jau keiciama pagal spektrofotometro
duomenis.

Tai gali uztrukti ir 30min gali ir pora val.

> Galima konkrečiau? Yra X-rite Display LT/2, Colormunki Photo/Design, ir
> yra Eye-one Pro (iPro)/Hubble? Kokį Jūs modelį naudojate? Taip pat, vis
> tik domina kokią programinę įrangą naudojate TV kalibravimui?

Siam tikslui naudojame: i1Pro UV-Cut

a.. Optical resolution: 10nm
a.. Physical sampling interval: 3.5nm
a.. Spectral data: Range: 380 to 730 nm in 10nm steps
a.. Measurement range: 0.2 to 300 cd/m2

Juo galima matuoti pridejus prie ekrano (dazniausiai taip ir matuojame),
arba per tam tikra atstuma jei tai projektorius.
Cia didziausia vaidmeni sudaro suderinamumas su softu.

Argyll
Colorimetre HCFR
PatchTool
Excel'io lenteles
ir kita.

Kolkas TV kalibracijai to uztenka :) Dar ziuriu i CalMAN 4 puse bet kolkas
nenusipirkau.
Hubble pasiteisintu tik jei reiktu atlikti kalibracija butinai nekontaktiniu
budu, softo jam mazai. O ir paslaugu kaina butu ne nuo 100Lt :)
Kaip sakoma - "blogam meistui, geri irankiai nepadeda"

> Kažin ar pakanka vidinės diagnostikos. Turiu (turėjau) Eye-one Display 2,
> kuris diagnostiką praeina idealiai, o kalibruojant baltas balansas turi
> gelsvą atspalvį (čia taip atsitiko po 2 metų naudojimo kai tik garantija
> baigėsi :-) ) :(

Jusu aparatas praeina i1Diagnostics programa?
Turite diagnostikos duomenis kai buvo naujas ir kai pradejo blogai veikti,
tuos duomenis lyginote?
Gal laikete kokioje sandarioje dezeje ar plastiko maiselyje, galejo nuo
kondensacijos sugesti. Neviena toki atveji zinau.

As tai turiu nusipirkes etaloninius baltus testus reference white tile (BRCA
tile, NIST traceable) tai dar papildomai su jais tikrinu.
Konkreciam spektrofotometrui koklas tik 1.5m ir jokiu deviaciju nera. Gal
todel kad pirkau ne amerikoniska, tie pastoviai genda.
Juos daugiau perka rusai, nes moketi $ labiau apsimoka negu Eurais.

> Mano atveju būtų Panasonic TX-P42S20E (plazma), kuriam per serviso meniu
> reiktų truputį pagerinti baltą balansą (taip spėju, nes labai didelės
> "vaivorykšės" gradacijos šablone nesimato). Ar turite patirties
> kalibruojant Panasonic TV per serviso meniu?

Atlikti Panasonic kalibracija dar neteko. Bet niekada nevelu mokytis :)
Dazniausiai kiekvienam modeliui i serviso meniu patekti reikia skirtingos
mygtuku paspaudimu kombinacijos.

1. Reikia zinoti kaip pateikti i serviso meniu (daznisiai padeda Google)
2. Kartais buna keli serviso meniu, patekus i pirma dar reik paspaudyti kad
patektum i antra.
3. Paskui tik kantrybes reikalas kol viska atreaguliuoji ant TV ziuredamas i
PC ekrana prie kurio pajungtas spektrofotomeras.

>TV profiliavimas pagal ICC manęs nedomina-nereikalinga.

Kalibruojant televizoriu prijungta prie PC kai buna vienokia ar kitokia
korta ar HDMI jungtis per kuria TV prijungtas prie PC viskas daug
paprasciau.
Nesant galimybes kompensuoti parametrus mygtuku reaguliavimu PC per LUT
lenteles kiek galima atkompensuoja tai ka mygtuku
maigymu pasiekti labai sunku ar uztrunka daug laiko.