Tema: Re: IT8 'targetai' Lietuvoje?
Autorius: Juozas
Data: 2010-12-15 20:54:08
šaltinis "Enciklopedinis hidrogeologijos terminų žodynas" jei butu suvesta
daugiau saltiniu
manau ismestu ir kitas sritis.

Kaip pats sakote "kalibravimas" - tai matavimo priemones apibreziantis
zodis.
Monitorius, spausdintuvas ir kt. kompiuterine ir ar leidybos technika, nera
matavimo priemones.

Pastebetina, kad sie zodziai nera kompiuteriniai terminai, ar naujadarai.
Todel turetu buti naudojami pagal paskirti, arba
jei jie netenkinta sugalvokit koki naujadara ir gal jis pasiteisins ir tams
placiai naudojamas :)

O sakyti, kad jei ten neparasyta