Tema: Re: Advanced problemos
Autorius: nw
Data: 2009-02-15 22:57:43
padaryk 1 kadra RAW ir ta pati JPG ir idek palyginimui. Panasu, kad JPEg
encoderis nukanda bitus, kurie esant tokiam zemam kontrastingumui paskui
issikoduoja su didelem
paklaidom. Ka turiu omeny - gali buti, kad ir turedamas tinkama varianta su
RAW, TIFF, tai pavertus ji i JPEG vel isgausi panasu efekta