Tema: Re: Advanced problemos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-15 21:58:23
Vsio, einu pasiimt daltoniko pazymos. Viena fotke sviesiau, kita tamsiau.
Kai pazoominu - jo, matosi,kad kvadratai. Kai ziuriu normalei atsidares  ant
browserio - no problem. Kad fotkes kontrastas mazas - jo. Bet kad pirma beda
butu artifaktai...

Su HDR turbut laiko ishvis nera zaist ? Nors ten speju su triuksmais dar
blogiau.