Tema: Re: Advanced problemos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-15 21:44:58
Nu tai tegu imeta fotke. Mes ja atsidarom normaliam didyje (kad ir per puse
moniko). Tada sviesiname iki tokio lygio, kol dar musu subjektyvia nuomone
nesimato artifaktu. Seivinam  siunciam atgal Mikui. Mikas ziuri ar jam
uztenka sveisumo. Jei neuztenka - suka galva toliau. Pas mane
shirpatriebiniai noutbukas, monikas ir akis. Galiu buti laiudies balsas: )