Tema: Re: voBLEriai
Autorius: VP
Data: 2009-09-29 21:51:17
Minetose varzybose nebuvau, bet shituos voblerius naudoju :) ir tikrai
stovinchiame negiliame vandenyje tai vienas ish megstamesniu mano masalu....
shiemet apturejau labai smagu pavaikshtinejima vienam negiliam bet plachiam
kanale, tai gaudymas shitais vobleriais savo emocionalumu neikiek
nenusileido gaudymui poperiais. taip pat grazhiai machiau atakas, shuolius
net virsh vandens ir t.t.